.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشکل کنارگذر جنوبی بابل حل نشد

رئیس شورای شهر بابل گفت: با توجه به بازدیدهای مکرر وزیر راه و ترابری تاکنون مشکل کنارگذر جنوبی بابل حل نشده است.

به گزارش مهر ، حجت الاسلام حسن فلاح در جلسه شورای شهر بابل اظهار داشت: در سفر اخیر وزیر راه و ترابری به شهرستان بابل، مشکل ترافیکی شهرستان مطرح شده و از کم لطفی و بی توجهی مسئولان نسبت به کنار گذر جنوبی بابل به شدت انتقاد شد.

وی افزود: متاسفانه تاکنون وعده های مسئولان نسبت به رفع مشکل کمربندی جنوبی بابل محقق نشده و همچنان عملیات اجرایی این کنارگذر به کندی صورت می گیرد.

فلاح، مشکل حمل مصالح را یکی از علل کندی عملیات اجرایی کنارگذر جنوبی برشمرد و تصریح کرد: با توجه به اینکه قرار بود حدود یکسال قبل این موضوع در شورای عالی فنی مطرح شود اما با توجه به قرار گرفتن در دستور کار شورا تاکنون در شورای مسئول مطرح نشده است.

وی بیان داشت: وزیر راه به مدیرکل راهسازی مازندران دستور داد نسبت به تملک باقیمانده مسیر که حدود 800 متر است به سرعت اقدام کنند و قول مساعد داد میزان اعتباری که برای تملک زمین نیاز است را تقبل کند..

فلاح تصریح کرد: وزیر راه پس از بازدید از کنارگذر جنوبی بابل دستور داد در حداقل زمان ممکن یک لاین این کنارگذر به بهره برداری رسیده تا سبب کاهش مشکلات ترافیکی سطح شهر شود.

رئیس شورای شهر بابل اظهار داشت: پیمانکار طرح اعلام کرد تا زمانی که مشکل فاصله حمل مصالح حل نشود توان سرعت بخشیدن به عملیات را نخواهد داشت و نمی تواند در زمان معین این پروژه را به اتمام برساند.

فلاح افزود: با توجه به اینکه وزیر راه و ترابری برای سومین بار متوالی شخصا از کنارگذر جنوبی بابل بازدید نموده اما تاکنون مشکل این کنارگذر حل نشده که این امر جای تعجب دارد و موجب تاسف است و کندی عملیات اجرایی این پروژه سبب نگرانی مسئولان و مردم بابل شده است.

به گزارش مهر، با وجود اینکه حدود شش سال از عملیات اجرایی کنارگذر جنوبی بابل می گذرد اما متاسفانه به دلیل عدم توجه مسئولان کشوری و تحقق نیافتن وعده های آنان روند اجرایی این پروژه به کندی صورت گرفته و انتظار می رود این پروژه همانند بیمارستان 372 تختخوابی شهرستان بابل، یک مدت 17 ساله راطی کرده و مشمول زمان شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اقايي 1 مرداد 1388
بي عرضگي مسئولان مازندران زبانزد است .همه ديگري را مقصر مي دانند در اين وسط مشخص نيست چه كسي بايد پاسخگو باشد.
يك مازني ساكن در استان ديگر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.